Barnvakt

Ska alldeles strax ta o hoppa in i duschen , sen drar jag o mojje till östansjö o är barnvakt hela dagen :)
Så vill ni mej nåt finns jag på telefonen . Kan vara lite skönt med en datapaus faktiskt .

Har precis pratat med Kicki :), känns konstigt att hon inte bor i Örebro längre o att man inte kan träffa henne närsomhelst . Saknar det faktiskt .
Men hon kommer hit på tisdag så då blir det att umgås :)

Finns en hel del jag egentligen vill skriva men väljer att inte göra . Vill inte lägga ut dom tankarna såhär offentligt .
Tänker bara säga faan vad trött jag blir på vissa männsikor ! Suck ..

Nu duschen . Hörs kanske sent ikväll när jag kommer hem, eller imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0