Blev en promenad

Dom har tydligen börjat med träningen ute på hundkappen nu så då var det inte så passande att låna depån för att träna . Så jag ringde syrran istället o kollade när hon skulle sluta jobba så det blir att hämta henne vid jobbet kl 5 o sen köra ett träningspass ute i brickebacken istället .
Körde förbi BHK där var det ju självklart massa folk iom att det är söndag o någorlunda fint väder .
Så jag körde ut till Lindbacka o gick en sväng där istället så Mojje kunde springa lite lös .
Kastade lite boll ut på gärdena :)
Så nu tar han sej en powernap så han piggnar till till träningen sen :)

Ska nog ta o städa mitt rum medans jag väntar på att klockan ska bli 5 .
Usch jag vill ha en kamera nu !!!
Ta fina vårbilder på djuren .. Men nu är det förhoppningsvis inte så långt kvar tills jag har en :)
Blir fina sommarbilder iaf :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni hade en nice dag ute ialf :) Kramen

2010-04-18 @ 21:20:31
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0