Blev ingen träning

Tyvärr blir det ingen träning idag :( petra har prov imorron som hon måste plugga till .
Så det får bli nån annan dag .
Martin ringde nyss, han kommer upp idag o stannar till onsdag när vi åker ni till gislaved .
Blev lite chockad men det blir säkert bra :P hehe .

Jag är lite sugen på att börja träna på friskis och svettis igen faktiskt .. få svettas lite .
Men då ska man ha någon att träna med också, jag är ju extremt lat o det blir ofta att jag skiter i träningen , men är man två så är det lättare att puscha på varann att få det gjort .
Har ju ett presentkort där som jag fortfarande inte har löst in,
så nån som känner sej manad till att börja träna lite jympa med mej ?

Ska sätta mej o spela lite tv spel tror jag, sen måste jag nog plocka undan lite inne på rummet . Och ställa mej i duschen .

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0