Emli är på väg hit :)

Hej Hej .
Har inte blivit av att jag har uppdaterat idag .
Den här dagen har både gått snabbt och långsamt .
Vaknade vid 9 idag tror jag det var . Gick ut med Mojje o så . Käka lite frukost , titta lite på top model o sånt .
Sen hoppade jag ner i ett skönt bad :) Ut med Mojje igen , lagade min underbart goda vegetariska lasagne <3
Tänkte att jag ska lägga in receptet sen för ni bara måste testa den !

Sen droppa syrran av Tenchu här , skulle egentligen färga Jens hår men det blir imorgon istället .
Efter det har jag mest bara suttit . Har tittat på Bella&Tyra show , det var lite kul faktiskt :)

Och nu ska jag alldeles strax gå o möta Emli så ska vi sitta här hemma o snacka lite skit ett tag :)
Hörs sen ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0