Hundträning

Snart bär det av till Hundkappen för lite träning med Mojjeskito .
Hoppas det inte blåser massa där ute . Men det blir säkert bra . Träna måste vi göra iaf .
Kanske han kan få göra av med lite energi .
Sen blire nog att passa på att gå en promenad där ute i skogarna .

Hoppas att vi kan komma igång med HotDogz snart igen . Saknar att åka ut o träffa gänget varje söndag o träna o snacka massa skit . Men snart så är vi förhoppningsvis igång igen .
Och det 16 Maj börjar jag o Mojje Agilitykurs . Han dirigerar o jag springer genom tunnlar o hoppar över hinder ;)
Haha ne men det ska bli skit kul . Hoppas på en eventuellt första tävlingsstart i slutet av sommaren men vi får väl se hur det går .
Har även eventuellt tänkt göra en Lydnad Klass 1 start i slutet av sommaren . Men som sagt vi får se hur mycket framåt det går med träningen :)

Hörs när vi kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas träningen gick bra? =) Själv sitter jag i bilen i Malung just nu då Berra är o köper glass åt mig ^^ Haha, d är bra o vara gravid ibland! :P Hehe näe men det ser ut som vi kommer bo kvar :)

2010-04-18 @ 12:49:18
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0