Nystart !

Nu har jag äntligen tagit tag i att göra en design , och med det så tog jag bort alla gamla inlägg .
Vill ha en liten nystart eller egentligen vill jag ha en hel nystart på hela mitt liv, men man måste ju börja nånstans :)
Designen är inte riktigt klar men nästintill . Bara lite småsaker kvar att göra :)
Men hur som helst så ser det åtminstone bättre ut än vad det gjorde innan .. Mycket bättre ;)
Så nu hoppas jag också på att det kommer bli en ordentlig uppdatering igen . Har varit väldigt dåligt med det den sista tiden .
Hoppas också att jag kan köpa en ny kamera snart så det kommer in lite bilder också . Dom senaste bilderna jag har är från Februari , Men förhoppningsvis så blir det en systemkamera när jag får skatteåterbäringen, om jag bara hunnit få a-kassan tills dess .
Hur som helst . Hoppas ni tycker designen blev bra för jag är faktiskt för en gångsskull rätt nöjd, får se hur länge det håller i sej .
Nu ska jag ta en liten paus i det här har suttit hela dagen . Gå ut med Mojje o aktivera honom lite han är så rastlös .
Puss puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0