Östansjö imorgon

Therese ringde precis o frågade om jag kunde vara barnvakt imorgon .
Och såklart ställer jag upp :) Så imorron drar jag till Östansjö och är barnvakt till dom små prinsessorna :)
Det ska bli kul , bara hoppas på att dom är på bra humör :p hehe
Mojje följer självklart med ockå . Bra träning för honom o umgås med barn eftersom han gör det allt för sällan .

Idag har jag nästan fullföljt min dagsplanering .
Jag har städat halva lägenheten, tog en långpromenad med Mojje bort till Varberga o hämtat hem cykeln .
Så nästan allt har jag gjort , har inte tagit en dusch men det får nog bli imorgon innan jag åker .

Vad faan ska man hitta på nu då ? Har skittråkigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0