Sängdags

Nu ska jag gå ut på en liten kvällsrunda med Mojje sen krypa ner i säng och titta på något .
Serie eller film har inte bestämt mej än .
Emli var ju här en stund , vi snacka lite skit oså . Tyvärr blev det inte så länge, men vi får ta o ses snart igen :)

Har gjort 2 nya kategorier, Hundträning & MissLizi tipsar .
Dom säger ju rätt bra vad dom handlar om , men i hundträningskategorin kommer jag lägga alla inlägg som har med träningen att göra ..
Och MissLizi tipsar; det är om allt mellan himmel&jord . Det kan vara recept, godis, kläder you name it . Allt som jag kan komma på att tipsa om :P

Jaha det var det super roliga jag hade att informera om nu . Intresseklubben antecknar :P

Natti natt hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0