Småland here I come !

Hej hej !
Nu sitter jag, martin o Mojje i bilen på väg ner till Gislaved .
Kom på att det här är första gången som jag åker ner o det inte är jag som kör :P hehe .
På ett sätt skönt , men det blir mer långtråkigt . Så därför åkte datorn upp !

Igår så träffade jag ju Kicki&Ebon , Åkte lite fram o tillbaka , lunchade på La Baguette , sen ner till dagiset o fixa .
Så nu är allt klart med det . Känns lite tråkigt faktiskt, dels för jag saknar jobbet och hundarna . Och sen är det tråkigt att Kicki inte är kvar här i Öret . Men vi kommer ju ses ändå :D
Sen blev det att åka hem till Jocke o hämta Martins grejer .
Sen gjorde vi så mkt som ingenting :P

Just det träffade Joline&Dåni igår (en av dagishundarna med matte) alltid lika roligt :)
Dåni blev skit glad att se oss . Och Joline strålar ju alltid som en liten sol !

Ne funderar på om jag ska vara så osocial o slå på en film . Vi är snart i Hjo då har vi kommit halvvägs så det är nån timma kvar till vi är framme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0