Vad gör man nu?

Vad ska man hitta på nu då när bloggdesignerna är klara ?
Känner att jag börjar bli väldigt rastlös av att vara hemma . Kanske dags att försöka hitta sej ett jobb snart ?
Men frågan är vad vill jag göra ?
Känner att jag har alla möjligheter till att göra vad som helst, vad jag än skulle vilja ..
Men vad vill jag ? Jag har tamefan ingen aning .

Att allt ska vara så jävla svårt hela tiden .
Vill hitta någonting som jag är bra på och tycker är kul .
Även om det kanske bara är en hobby så är det iaf nånting som jag kan sysselsätta mej med även om jag har ett jobb . Känner att hela mitt liv är så händelselöst .

Skulle också vilja ha en dröm... att såhär ska mitt liv bli.
Nåt att sträva efter . Men jag har ingen dröm och har aldrig haft .
Och hur skaffar man sej en sån helt plötsligt när man inte har en aning om vad man vill göra med sitt liv .

Suck säger jag bara .
Det är ju iaf nåt att bloggen är igång igen . Men jag kan ju inte sitta o skriva var 5e minut o jag kan inte heller ändra designen varje dag bara för att ha nånting att göra .



Kommentarer
Postat av: Anna

DU kommer ha fullt upp sen när William kommer sen i höst ;) hehe o u får en dröm ska u se :)

2010-04-17 @ 20:33:36
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Anna

Uhm där har du rätt i den saken.. Men hmm, du kan flytta med! då har vi gratis barnvakt! haha ^^ näe men d blir nog så att vi bor kvar tills lille W kommer :)

2010-04-18 @ 08:13:11
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0