Då var julen över

Här var det ett tags sen man skrev .
Nu är julen över , snart även det här året .
Har haft en väldigt lugn o skön jul :) Fast det brukar jag ha :P
Startade med uppesittarkväll med mamma, syrran o fredrik o alla hundar .
Åt julbord,  Spelade bingolotto, på spåret o plump o hade det allmänt mysigt .
Sen på julaftons morgon startar vi dagen med att öppna julklapparna i julstrumpan , sen äter vi julfrukost med mammas nybakade supergoda julbröd :) O sen julklappsöppning .
Syrran o Fredrik drog vidare till Västerås för att fira med Fredriks familj , jag o mamma log o halvsov halva dagen , Vid 5 tiden åkte jag ner till pappa o käkade lite julmat kollade på Kalle Anka en gång till (dom spelade in det för att kunna titta på det pga att dom jobbar) o öppna lite mer julklappar .
Så har varit en skön jul , Resten av helgen låg jag o mamma i soffan o glodde på film :)
Skriver kanske senare nån gång vad jag fick i julklapp om jag orkar .
Sitter iaf just nu med julklappen jag köpte till mej själv, en ny dator :)
Blev en Asus EeePC Mini PC .
Är riktigt nöjd faktiskt . Jätte skönt med en liten dator, väger knappt ingenting , låter ingenting o den bränner inte mina knän som min andra . :P
Så har suttit o formaterat om båda datorerna installerat program o grejer i 2 dar nu typ .
Formaterade om den nya för att det var en demo dator , så kändes bättre att formatera om den på en gång så att det inte ligger nånting i den :)
Nu ska jag snart åka till Willys med Alex och hjälpa henne o storhandla :)
Kanske dyker upp en ny design här snart, vi får se .
O det kanske blir lite mer uppdatering :) Men jag lovar inget :P hehe bäst så !
Myspys med Digger
(Tycker förresten att det är väldigt irriterande att det inte funkar så bra att blogga via Chrome, funkar ju inte att ändra storleken på bilderna och radbrytningen funkar inte . Kanske bara är så för mej...)

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja eller hur, det var ju så att de döda kunde få liv igen av den smällen :S



btw, det med chrome och radbrytning har jag också haft problem med. Det har funkat att trycka på den dära ikonen HTML o skriva in < br > (fast de ska sitta ihop) för att få radbrytning. Nu vet jag inte om de kanske har ändrat på det, jag anvnder inte chrome själv, men har märkt av det när jag sitter vid Pauls dator tex.

2011-06-07 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0