Det blir aldrig som man tänkt sej

Ne o det bevisas verkligen hela tiden !
Det blev iingen bra start på den här dagen alls , men efter ett pepptalk från syrran&Anna så mår jag bättre .
Mår fortfarande illa av tanken . Men det är så här det blir o då får man göra det bästa av saken .
Så jävla tråkigt bara när man blir tagit för givet hela tiden och folk tror att dom kan behandla en hur som helst .
Jag förtjänar faan så mkt mer än så !

Tänkte först att hela mina planer raserades, men jag tänker genomföra dom iaf . För min egen skull och inte för din eller våran som det var från början ! Nu är handlar det om mej ! Endast mej, för det var så du valde det !
Jag kommer säkert vara ledsen ibland, men du verkar inte direkt bry dej så varför ska jag .
Trist när man inser att man inte betyder lika mkt för en person som den säger och att man inte betyder lika mkt som den personen gör för mej .
Men jag har blivit starkare , varje dag blir jag starkare och utvecklas .

Jag tänker må bra ! Det är mitt mål ! Det var längesen jag verkligen 100% gjorde det , men nu tänker jag sträva efter det ! Att må bra och tycka om mej själv !
För Jag är Jag och det kan inte en enda människa ändra på !


Kommentarer
Postat av: Jen

You go girl! <3



2010-06-10 @ 16:09:34
URL: http://jenniferwiiand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0