Kort inlägg

Har inte gjort så mkt i veckan . Mest sytt halsband .
Så nu har jag 4 stycken egen sydda :)
Sen igår o idag passade jag på att sola när solen ändå var framme :)
Idag har jag , Malin , Marris o Robin varit vid Malins sommarstugan o legat ute på bryggan o solat hela dagen det var super Niiiice !!
Hani&Mojje har sprungit runt o busat hela dagen och Mojje har badat igen :)
Och med lite hjälp från mej så simmade han också, Snart kan han nog gå i och simma själv :)
Imorron blire att åka o träna agility om det inte spöregnar , Sen imorron kväll åker jag o mamma till Karlstad och tillbringar helgen där o tittar på Agility-SM :D
Det är även lydnadstävlingar så det ska jag verkligen passa på att titta på .
Får väl se om jag&Mojo är med o tävlar i Agility SM om några år ! Hehe, man får väl se hur bra det går .
Ne nu sängen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0