Morn Morn

Godmorgon gott folk !
Vad ska ni hitta på för roligt idag då ?
Jag ska försöka knalla upp ur sängen få i mej lite frukost o sen åka upp till klubben o köra ett lydnadspass med Mojje , Ska kolla om syrran vill hänge med upp också .
annars vet jag inte riktigt vad som händer idag faktiskt . Verkar vara en jävligt lugn vecka det här .
Just det ikväll ska jag åka på öppen träning där jag går agilitykursen för att se vad dom gjorde i söndags .
Det är sista gången på söndag så det gäller att ta till sej allt man kan .
Annars tror jag inte att det händer något direkt .
Beställde hem 2 böcker igår , hoppas dom dyker upp snart :)
  • Lydnadsträning i teori och praktik
  • Klickerträning för din hund .
Nu ska vi verkligen få gång träningen på riktigt o komma igång med klickerträningen  .
Aja mycket hundprat är det .
Förresten var inne på uppfödarens hemsida i lördags , hon planerar 2 kullar till hösten/vintern :D
2 jätte fina tikar verkligen ... så nu blir det snart en valp i hemmet . Inte alls långt kvar .
Usch vad jag längtar !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0