Ny hobby på g ?

Kanske har en ny Hobby på gång ... Vi får se hur bra det går o så :)
Men var o köpt lite material idag så jag kan sätta igång .
Vad är det för Hobby då ? Jo jag ska börja göra egna hundhalsband :)
Super enkelt o kul att kunna göra sina egna, hittar aldrig vad jag vill ha när jag är i djuraffären .
Så det blir att pilla o dona med sånt nu !
Men mamma har snott min hund hon ringde vid 6 o sa att hon skulle ta honom på promenad och hon har fortfarande inte kommit tillbaka . Ringde henne för en timma sen o det visade sej att hon går milsspåret i karlslund .
Hon borde vara hemma snart :)
Så just nu sitter jag i photoshop och håller på och konverterar 100 tals raw bilder till jpeg .
Tar hur jävla lång tid som helst . Men nån gång måste det göras ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0