Senaste veckan

Har inte skrivit på en vecka, har inte blivit av som vanligt .

Tyvärr förlorade grisarna på krampen . Men vi tar Piltarna nästa år !

Vad har jag annars gjort den senaste veckan , Mest solat o sen varit o tränat agility med Mojje . Det går riktigt bra nu försöker träna så mkt som möjligt , både för min o mojjes skull . Det är en riktigt bra sysselsättning . Och Mojje tycker det är skitkul :)
Var o träna på klubben idag med syrran o Tenshu . Jag var så jävla trött så jag orkade inte så mkt o då har jag inte tålamod med Mojje heller . Så jag körde lite sen fick syrran låna Mojje :) det såg riktigt bra ut !
Jag har en duktig liten skit .
Imorron blire nog att åka o träna igen , men då blire nog lita lydnad istället så vi kommer någon vart där med .

I helgen var jag med Syrran till Vänersborg på Akitadagarna . Var riktigt mysiga dagar .
Titta på alla fina hundar o prata massa skit o bara ha det trevligt . Det var skönt väder o så blev det lite grillning :)
På söndagen var det utställning, Tenshu blev BIR Lejon (Bäst i ras för långhåriga akitor)
Men han är ju finast så är det ju bara :) Men riktigt kul att det gick så bra o han fick en jätte fin bedömning .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0