Det blev ...

Gekås idag :D
Hann tyvärr inte träffa Tina för det blev en väldigt spontan tripp med Martins föräldrar o då har man inte mkt tid på sej . Dom vill dit handla det dom ska sen åka .
Men ska förhoppningsvis ner om typ 1 månad eller nåe med Anna :) Då blir det några dar med Tini :)

Köpte inte så jätte mkt men dyrt blev det .
Blev 2 hundleksaker, 2 tuggben , kattleksaker och godis till dom .
1 par hörlurar
1 mp3
1 linne
1 HDMI kabel
Vaxremsor
Fryspåsar ;)
tacokrydda
och lite trosor .

Tror inte jag handlade nåe mer .

Skulle ju egentligen åkt hem idag, men internet fucka sej igår så kunde inte gå in o boka nån biljett .
Så när jag väl kom in var alla biljetter slutsålda . Så jag o Mojje blir kvar här nere några dagar till .
Så det blir att tvätta kläderna imorgon tror jag . Hade ju inte med mej så mkt .
Därför jag köpte trosor idag :P så jag har några rena underkläder .
Har blivit lite dålig uppdatering nu när jag har varit här nere, men har inte suttit så mkt vid datorn...
Men ska bättra mej, fast iof så förlorade jag typ alla mina läsare när jag hade min bloggpaus. Men det dyker väl förhoppningsvis nya .

Jaja, sitter här i sängen med datorn i knäet, mina fina röda hörlurar på huvudet o lyssnar på musik o fixar ner lite musik så jag kan lägga in de på mp3n sen .

Imorron dyker det nog upp lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0