Härlig dag !

Det har varit superskönt väder hela dagen idag :)
I morse var jag upp med tuppen , Tequila väckte mej halv 6 av att köra ett superrace i lägenheten, sen somna jag om o vaknade när klockan ringde kvart 7 .
Det var bara gå upp, åka o hämta syrran, droppa av henne vid USÖ åka o lämna in bilen vid mammas jobb gå till resecentrum med hundarna för att lämna tillbaka Tenchu till syrran, sen gå till Anna o fördriva tiden där tills bilen skulle vara klar . Men dom idioterna hade glömt att beställa bromsbeläggen så jag fick tillbaka bilen ofixad.
Då blev det att ta en sväng med Anna till Media Markt och Elgiganten Outlet som har öppnat ute i Marieberg,
Tänkte att vi skulle fynda lite men fynd grejerna var ju slut . Och det var totalkaos där ute .
Funderade på om jag skulle köpt mej en kamera, men jag väntar nog i 1½ vecka till, tills skattepengarna kommer .
Då blir det en digitalkamera åtminstone så det kan dyka upp lite kort här . Känner mej lite ensam o tom utan en kamera . Och bloggen känns väldigt naken :P
Men snart så .
Sen har jag dammsugit bilen, o betalat räkningar, nu ska jag försöka pallra mej in i duschen så får vi se vad kvällen har att erbjuda . Fast blir tidig sänggång ikväll . Ska åka hemifrån vid halv 7 imorron bitti för jag ska hjälpa till på järnvägen cup o ska vara där halv 8 så .
Men ha en bra fredagkväll i den sköna solen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0