Jobbintervjuv

Dom ringde nyss från ett jobb jag har sökt, så ska på intervjuv på torsdag .
Får se hur det går är ju första gången jag är på en, men det går säkert bra .
Får se om jag får jobbet eller inte . Vet inte om jag är jätte sugen på det, men det finns chans till bra lön så det är ju bra o då känns det mer lockande :P

Den här veckan har jag lite saker inplanerade iaf .
Idag är jag hundvakt åt söta lilla Walle ..
Imorgon ska jag få en ryggbehandling tänkte köra ett träningspass med Mojje också .
onsdag blire veterinären för att kolla Mojjes öra .
Torsdag hundvakt igen och arbetsintervjuv
fredag ska jag också vara hundvakt .
Lördag vet jag inte riktigt om det händer något speciellt,
Söndag består av hundträning igen :) Hoppas det är lite bättre väder då.

Känns skönt att ha lite saker inplanerade .
Nu blev det lite svårt att skriva för att Walle hoppa upp i knät på mej :P
Måste ta o laga lite mat nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0