Krampen imorron !

Har varit super härlig dag idag :) Med massa sol !
Blev att gå på stan med syrran sen skulle vi egentligen sola men blev en hel dag på stan istället :P
Köpte en bikini , solkräm, nagellack o ett par shorts :)
Så nu är jag redo för solen :) hihi .
Klockan är 11 och det är fortfarande varmt ute . härligt med sommar :)

Imorgon är det Krampen , i år är jag ju hemma när det är så tänkte att jag skulle gå ner o kolla o heja grisarna till en seger ! Vi klarade av att slå piltarna alla 3 år när jag gick :) HÄRLIGT !!
Så imorron blir det att dra på sej shortsen rota fram krampen tröjan o dra på sej solkräm o ligga på rosta gärde hela dagen :)


Krampen 07, sista året på gymnasiet !

Grisarna tar över världen!
Grisarna blir fler o fler!
Kom följ med på grisefärden!
Piltar får ej följa med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0