Lizi är duktig :)

Känner mej duktig nu !
Gick upp käkade en skål med fruktsallad och yoghurt till frukost , sen blev det att ta på sej ankelvikterna plocka fram stavarna o förarbältet .
Sen blev det en powerwalk på 40 min med Mojje med musik som pumpa i öronen :)
Det kändes faktiskt i benen att gå med dom, riktigt skönt :) känner faktiskt nu att jag har saknat att träna var längesen jag faktiskt gjorde något som var lite ansträngande.

Sen kom jag in, gjorde lite sit-ups, armhävningar, rygglyft och benböj .
Så nu har jag gjort en mjukstart på träningen .
Nu hoppas jag bara att motivationen inte lägger sej på en gång .

Nu ska jag duscha och handla lite , sen blir det en tripp till pappa o sen kanske vidare till Svennevad om Petra&Susanne är hemma . Tror jag har glömt Mojjes sele där för jag hittar inte den .

Hörs senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0