Lördag

Hejsan Hoppsan !

Ännu en dag med strålande sol ! UNDERBART !
Känns som att det kommer bli en väldigt varm sommar så det blir att inhandla sej lite shorts och nya kjolar snart så jag slipper gå naken i sommar för att inte svettas ihjäl .

Dom senaste dagarna har det inte hänt allt för mkt , har varit hundvakt åt söta lilla walleman :)
Btw fick inte jobbet, men det gör inte så mkt det finns andra jobb :)
Jag har ju fått hem mina böcker så har börjat läsa den första , så snart ska väl självkänslan vara på topp hehe nee , men då vet jag hur jag ska kunna jobba på det iaf .
Mamma har även köpt hem en orbitech (träningscykelisch inte riktigt en cykel men nästan) Så det var att testa den igår :) Var lite små jobbigt men man känner att kroppen jobbar så det blir att hoppa upp på den snart o köra ett pass.

Syrran var här igår och käkade mat sen satt vi o kläckte ideér, så nu är det bara att spåna vidare på det så får man se var man hamnar :P hehe ...

Imorgon blire hundträning hela dagen, det är ju söndag :P Mina söndagar framöver kommer istortsett endast bestå av hundträning iom att jag har agilitykursen på förmiddagen sen kör vi ett pass med HotDogz på eftermiddagen.. Men det är riktigt skönt då vet man var man ska lägga tankarna .
Ne slänga på sej träningskläderna , slå på en film o sen köra :)
Hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: kickan34

hey förresten, Var i Örebro bor du ?!



Jag bor på Öster!!



( Jag har en cocker cavalier) Vore kul, om du bor närma att ta nån promenad med hundarna nån gång?! Om du e intresserad?! :) kanske i stan/ parken eller så¨! :)



Ha de bra! :)

2010-07-20 @ 01:29:49
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0