Onsdag

Imorron kommer A-kassan :) Yeeeeey, Moneymoneymoney sånt gillas !!
Idag är jag seg som vanligt . Städade halva lägenheten igår , så idag ska resten städas .
Så svårt att komma igång bara .
Sen om vädret håller i sej o det inte börjar regna så blir att åka upp till klubben o träna lite agility .

Måste hitta nåe jobb snart också . Men det är så svårt att söka , vet ju inte vad jag vill jobba med .
Fick ju inte jobbet som jag var på intervju för , men det gör inte så mkt , var inte så taggad på att jobba som dörrknackare så .

Martin åker ner till strömstad idag o sen vidare till Norge imorron för intervju .
Så får han jobbet så flyttar han till Norge typ på söndag/måndag nån gång .
Men vi får hoppas på att han får jobbet . Håller tummarna för honom .

Ne vet inte riktigt vad jag ska skriva mer , händer ju inte så mkt . Som vanligt .

Kommentarer
Postat av: Martina

Kan du läsa igenom mitt läppförstoringsinlägg o ge mig råd vad du tycker jag ska göra?

2010-05-26 @ 11:21:17
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0