Självkänsla

Nu har jag beställt hem 2 böcker som ska hjälpa mej på vägen till att få bättre självkänsla .



Har tänkt köpa dom här böckerna jätte länge, men nu har jag gjort slag i saken . Så dom droppar ner i brevlådan här nästa vecka :)

Har också ett litet kul projekt på gång som jag ska börja med också .
Jag har alltid tyckt att det är kul att sy, och nu när jag o djuren har flyttat hem till mamma så har Diva hittat sin plats i lägenheten , vid elementet i badrummet .
Så nu ska jag ta o designa en egen liten bädd och sy :)
Ska bli jätte kul. Höll på med mycket sånt när jag var mindre, jag o Syrran brukade väldigt ofta sy egna linnen och byxor o sånt . Så tänkte att jag ska plocka fram min kreativa sida igen och börja med att sy den här bädden .
Senare blir det nog att sy lite kläder till mej själv och så . Hade faktiskt tänkt att jag ska sy en fin liten sommarklänning.

Ibland är det roligt att jobba med och på sej själv :) Man måste se det positiva i saker och ting :)

Kommentarer
Postat av: Jen

Dom är så sjukt bra (:



Bra där tjejen.. dom som har hjälpt mig fruktansvärt mycke!

Puss

2010-05-14 @ 18:11:20
URL: http://jenniferwiiand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0