Som vanligt

Så är mitt bloggande väldigt upp och ner, ibland uppdaterar jag jätte mycket och ibland inget alls .
Vet att det har varit så nu också .. Men har helt enkelt inte blivit av .
Så sjukt egentligen , Jag är helt bloggberoende av alla andras men inte av min egen .
Det är lite tråkigt faktiskt . Men känns som att jag aldrig skriver om något speciellt eller något intressant .
Hade varit skönt att ha en blogg med en inriktning på något speciellt . Men mitt liv är ju inte super kul direkt , men nått ska jag väl komma på nån gång .

Nåt som jag märkt av att vara hemma är att jag börjar fundera mycket på vem jag är och hur jag vill utvecklas som person . Jag skulle vilja vara mer öppen , ta mer risker , mer social och rolig . Nån gång vara lite i centrum .
Men jag jobbar på det . Jag jobbar jätte mycket på att utveckla mej själv och bygga på min självkänsla och mitt självförtroende .

Har börjat söka lite jobb nu iaf. Ska ta o ringa till ett ställa här snart tror jag , ska fundera lite mer på det men får se. har iaf börjat och det är ju något . Har också börjat fundera mycket på att starta eget , men då gäller det ju att ha en idé om vad man ska starta för något . Och det har jag inte . Men tror att jag skulle passa lite att ha ett eget företag.
Ska iaf gå på en infoträff om att starta eget på ams , bara för att få lite inspiration .
Vill verkligen göra något med mitt liv, något som jag trivs med, mår bra av och brinner för . Det är ju bara det att jag har ju inte hittat nåt som säger : Det där är jag !
Jag fortsätter att leta och nåt kommer jag att komma på .

Mamma bakar bullar så snart kommer syrran hit o fikar sen kommer också Martin :)
Ska försöka uppdatera bättre nu !



Vad tycker ni att jag skulle passa att jobba som !?!

Kommentarer
Postat av: Joline

Du skulle ha ett eget hunddagis Lisa. Skulle passa perfekt :D

2010-05-14 @ 16:14:21
URL: http://jolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0