Communicare

Ja var ju på Communicare i dag :)
Blev helt slut av all postiv energi o efter att få höra upplägget .
fy tusan asså, men det är bra , det här är positivt , för nu kan jag verkligen ta tag i det här jobbsökandet ordentligt och få lite hjälp o inspiration .
O jag skulle behöva få upp min positiva energi igen , har varit så jävla trött den senaste tiden ..
Fattar inte varför , men tror jag har sovit för mkt .
Så blir nog att försöka komma i säng lite tidigare nu o sätta klockan på 8 igen .
Så jag kommer igång igen , för nu blire att jag går upp ur sängen vid 12 o sen kommer jag igång o gör något vid 2 halv 3 typ ..
Märks att jag varit hemma för länge , första månaderna var jag skit duktig på att göra nånting med dagarna o inte ligga i sängen o bara dega . Så nu ska vi ta tag i den här skiten så har jag förhoppningsvis ett jobb snart :)
Yeeeey ..
Det behövs , behöver komma hemifrån , behöver få pengar o behöver ha något att göra !

Och jag behöver pengar så jag kan köpa en ny dator , den här packar ihop snart :(
Jävla elektronik grejer , kostar massa pengar men håller typ bara 2 år ..
Men vem vet jag kanske har über snälla föräldrar som köper en ny till mej i födelsedagspresent :) who knows ;)

Fyller om 13 dagar , kul kul eller nått .

Vad faaan ska man hitta på ? Har tråkigt , o finns inge bra på tv .
Ska gå över till Hanans mamma o baka äppelpaj så fort dom kommit hem , men frågan är bara ... när kommer dom hem ? !


Kommentarer
Postat av: Sässy

Fin blogg ^^ Jag går på communicare och tycker det är jättebra, bättre än ams :) Hoppas du kommer trivas :)

2010-11-04 @ 18:42:52
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Elias

Jag tror nog du får hjälpa mig med min blogg lite. :P Haha! Jag fattar nada!

2010-11-06 @ 02:12:30
URL: http://asmar.blogg.se/
Postat av: Jen

Erkänndet är bra ?!?



Jag blev tokinspirerad av att gå där!

hihi puss

2010-11-06 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0