Frisören

Idag har jag varit hos frisören :) La i lite ny färg o klippte mej .
Blev riktigt nöjd med håret, fast det blir jag juförsej alltid när jag varit hos Sandra :)
Så såhär ser jag ut i huvudet nu ..



Nu är jag även utmanat min allergi, o ätit potatismos o fiskpinnar med remouladsås :)
Förbannat jävla gott var det . Har inte ätit fiskpinnar på typ 5 år kanske , visst helst av allt skulle jag vilja slänga i mej en hel fisk&skaldjurs bufé, Men bara att ätit så så simpelt som fiskpinnar är helt underbart för mej .
Så nu är det bara o vänta o se hur jag kommer må om nån timma eller så .
Skulle jag bli sjuk så spelar det just nu faktiskt ingen roll , det var faan värt det !

Slänger upp ett inlägg senare idag eller imorron med lite bilder från senaste månaden .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0