Helgen !

I Lördags så startade jag dan med att gå till frugans jobb o få naglarna fixade ;) Lyx ..
Sen skulle jag egentligen hem till syster-yster på kvällen på halloweenfest , men det blev inställt så åkte ut o hämtade henne&Fredrik o så åkte vi hem till mej, Frugan&Elias kom över så spelade vi lite spel o grejer o flumma runt lite sen blev det att åka upp till stan , skulle till strömpis , men som vanligt kommer jag inte in när det är rek 25.. Så blev att dra till frimis istället.. Det var väl sisådär , men överlag en riktigt kul kväll med Syster&Fredrik :)


Syster som Rödluvan, För mej blev det lite 80-tal


Fredrik som Hugh Hefner ;)

I söndags fyllde Mamma år så blev att kidnappa henne o åka ut till Syster, Där vi hade facklor tända i trädgården o grejer, Käkade lite mat o sen blev det bastu&Badtunna :D
Super härlig kväll verkligen . Då var man lagom avslappnad :)

Idag ska jag på copingbehandling (stavning ?) En ryggbehandling iaf där man använder sej av varma glaskoppar .
Ska bli otroooligt skönt ! Synd bara att man ser förjävlig ut på ryggen ett bra tag efter .
Lägger upp en bild ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0