Lördag

Igår hade jag det inte en enda lugn stund , åkte till Communicare vid 10 o träffade min jobbcoach :)
Sen hem , kolla runt lite efter jobb o så , tillbaka till Communicare vid 1 för en aktivitet , hem , satte mej o börja fixa med mitt personliga brev.
Tog 1 timmas promenad med Elias&Tigris, hem käka o grejer sen hoppa in i duschen , gå bort till Hanan o sen blev det krogen med henne&Augin :)
Hade en skit rolig kväll verkligen :)
Idag blev det en riktigt sovmorgon , vaknade halv 3 :S
Helt sjukt men det var skönt , Nu ska jag o Mamma snart gå upp till Längbro kyrka o titta på fackeltåget o sätta gravljus i minneslunden för Mormor&Morfar .
Såg också nyss att valparna har fötts :)
4 hanar & 4 tikar :) Så hoppas att jag får mej en liten prins , utav hanarna blev det 2 svart/bruna & 2 blonda . 
Och jag vill ha en svart/brun .
Men det återstår o se om jag får med mej en liten prins hem i Januari .
Ska åka o kolla på valparna om typ en månad :)
Ne nu ska vi knalla :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik m Lintrollets Carl Carlsson

Visst e det kul och spännande. Hoppas att du får din valp i januari. Fler hoffar till Öret.



/Fredrik & Calle

2010-11-06 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0