Söta katter man har !

Mamma åkte till Skellefteå igår, hon brukar ge katterna mat o lite burkmat på morgonen (jag vet hon skämmer bort dom)...
Så självklart vaknar katterna klockan 7 o vill ha mat .
Tequila har hoppat bomben på mej o Mojje från fönsterbrädan och sprungit runt o skrikit i 40 min .
Så jag gav upp, det var bara att knalla upp o ge dom deras förbannade blötmat .
Kul att bli väckt klockan 7 ..
Men men då är jag uppe iaf .
Idag ska jag åka till Communicare o sitta där ett tag , måste åka till Arbetsförmedlingen också.
Sen ska jag träffa Alex :)
O ikväll ska jag träffa min Hanan , har jag bestämt . Har fan inte träffat henne på en vecka nu !
Har en del o tänka på nu , en idé som har kommit fram lite då o då har ploppat upp i huvudet, så ska fundera på om det är det jag verkligen vill o om jag kanske ska ta o förverkliga idén .
Det ska jag fundera ut på Communicare idag o söka lite mer info oså .
Vi får väl se vad som händer , och händer det så får ni reda på det :P
Ne det är väl bara att knalla upp ur sängen snart o gå ut med Mojje o sen pallra sej ner till Communicare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0