Design

Fixade ihop en ny design lite snabbt , bytte bara header o bakgrund , ska fixa resten sen .
Får se om jag blir nöjd med den eller om det blir någe annat .
Har suttit halva dan o fixat penslar till Photoshop , så nu kan jag äntligen göra lite kul igen .

Annars idag så har jag bakat bullar :) MumsMums <3
O snart kommer Alex&Oliver hit :) Så då blire fikatime ! :)

Igår så var det städdag , fy faan vad jag har städat mitt rum , skrubbat o dammat varenda liten vrå :)
O flyttat på sängen , så jag kan sitta i fotöljen o ha benen på sängen ;) Nice som faan . Så det är min nya lilla data hörna .
Igår kväll var jag o mamma på Champions of Rock, en hyllningskonsert till Queen .
Det var riktigt bra :) Synd bara att det var så många låtar som man aldrig hört .

Jaha nehe , hoppas Alex kommer snart :) Vill ju ha mina bullar ! Och jag antar att Hanan kommer hit snart o hämtar Tigris .




Jag&Alex, Studenten 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0