JobbJobbJobb

Usch jag behöver verkligen ett jobb nu  .
Är så jävla trött på att bara gå här hemma .
Men har verkligen kört fast totalt i jobbsökandet , är inne o tittar på varenda jobbsajt som finns i stortsett men hittar inget som jag kan söka .
Jag försöker komma på vad jag mer skulle kunna tänka mej att jobba som , men kommer inte på något .
Nån som har en idé på vad man kan göra ?
Det känns som att det enda jag gör nu förtiden är sover , sitter framför datorn o går ut med Mojje .
Eller det känns inte bara så , det är så .

Och inte har jag fått min akassa heller , eller bara den hälft som alfakassan betalar ut har jag fått , men fr.o.m den här månaden så ska jag få pengar från försäkringskassan istället , så det är 2 veckors betalning som jag ska få från dom , trodde dom skulle komma idag , men tydligen inte .
Kommer dom inte imorgon så får jag lite lätt panik , för då ska jag såfall försöka klara mej på 3000 kr den här månaden , så det blir alltså 0 kr efter att räkningarna är betalda .

Blir galen på det här snart ! Trodde att jag skulle ha rätt lätt för att få ett jobb , men tydligen inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0