Snö !

Nu faller den första snön här i Örebro :)
Hatar kylan, men tycker ändå om vintern .
Det är så himla fint överallt . Mysigt med alla tända ljus , o när man kommer in efter att ha varit ute o krypa ner under en filt men en kopp varm choklad :)

Kommer ihåg när jag var liten, då väntade jag alltid på att första snön skulle falla .
Kunde vakna på nätterna bara för att titta ut igenom fönstret o se om det hade kommit någon snö .
Brukade alltid missa det , men så vaknade man på morgonen o det var vitt överallt .
Det var som om hela världen och livet förändrades under en natt .

Jag vet att det förmodligen kommer komma inlägg from nu om hur äckligt kallt det är och att jag vill att snön ska försvinna .
Men iaf , jag kan inte låta bli att le när den första snön faller .
För fortfarande så känns det som att världen förändras under en natt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0