Dagens goda gärning!

Ja nu har man gjort dagens goda gärning .
Stog ute på balkongen o rökte , så såg jag bara att något trillade in på gården o började fundera på vad det var för något . Trodde först det var en soppåse men sen började det röra sej o självklart var det en människa :P
....
Sen reste han på sej o knalla 3 väääääldigt vingliga steg o sen ramla han rakt bakåt . 
Så gick till mamma o fråga om vi kanske skulle gå ut o se hur det var med honom ..
Så vi gick ut o det var en man som hade blivit rätt så bra misshandlad o var väldigt onykter.
Men vi stog o vänta till polis o ambulans kom .
Så ja dagens goda gärning - check ;)

Har bytt header idag .
Tänkte att jag skulle göra en lite provisorisk desgin som jag ska ha i några dagar tills den nya kommer,
Så kan alltså bli dagar/veckor/månader :P haha . Men iaf , skulle göra mer än bara en header men det var allt jag hann idag får se om jag fixar det andra imorron .
Nä men ska eventuellt ut på torsdag o ta lite fina höst bilder så ska försöka använda någon av dom :)

Nu ska jag se vem som kom vidare i idol o sen krypa ner i säng .


Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt, hoppas du har haft en bra dag :P

2010-09-28 @ 22:53:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-09-28 @ 23:24:04
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Maja

det var en riktigt god gärning:)

2010-09-28 @ 23:31:42
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0