Idag då ?

Nu har jag lagt in bilder i inläggen så det är bara att ni rollar ni o kikar .

Vad ska jag hitta på idag då ?
Just nu sitter jag på en hård köksstol, lyssnar på ljudbok o hör magarna kurra på hundarna medans dom ligger o sover .
Själv gick man upp 20 över 5 imorse , Hade babyjour inatt , o nu sitter man o väntar på att få höra något ifrån dom om pojken har tittat ut än :)
När jag kom hem igen kändes det onödigt att gå o lägga sej igen , för jag var jätte pigg , men det är jag definitivt inte längre .
Så måste komma på något att hitta på snart . Har suttit o tittat efter jobb i en timma redan så orkar inte göra det just nu , antar att jag får ge mej en spark i arslet o packa upp väskan o städa undan lite här hemma . Men känns inte direkt som att det kommer bli av idag :P hehe .

men men nåt hittar man väl på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0