Lördags

I lördags fyllde SötMalin 24 , så det blev lite födelsedagsfest Med jätte god mat o roliga lekar :)
Sen blev det lite framotillbaka med allt , helt plötsligt skulle vi åka till krogen så jag slängde mej ut i taxin o det visade sej att det var bara 2 till o 3 stycken hade åkt .
Men aja , kvällen var kul iaf :)

Igår blev det en lite slappdag , blev iaf en långpromenad med Jennifer medans mamma var i skogen o plockade svamp , Så på kvällen blev det att sitta o rensa svamp o äta super god mat :D

Idag är jag hundvakt som vanligt , men det är här sista veckan :( Ska bli både skönt o tråkigt .
Det är lite mkt att ta hand om 3 hundar varje dag men dom är så söta båda 2 så kommer sakna dom o det kommer bli tomt här hemma .

Nu ska jag sätta mej i photoshop lite sen om jag kan få till en ny bloggdesgin , annars får jag ta o ställa mej i duschen o fixa mej iordning lite o ta lite nya kort . Men men det återstår o se ..
Eller så sätter jag mej o syr klart Tenchus reflexväst .


Kommentarer
Postat av: Jen

Du ska fixa min också ju ;P

2010-09-27 @ 15:10:02
URL: http://jenniferwiiand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0