Nystart

Tänkte att jag ska försöka börja blogga igen nu .
Har inte gjort det på jätte länge . har inte haft så mkt o skriva o det har varit så tråkigt när man inte kunnat lägga upp nåra bilder.
Men nu har jag äntligen köpt mej en ny kamera :)
Köpte mej en billig skit som jag kan ha som partykamera o så länge tills jag köper en system .
Ja vad har jag för mej då .
Fortfarande inte mkt , är fortfarande arbetslös , men har kommit igång o söka jobb nu iaf .
Så snart har jag ett liv igen .
Och tills jag får det så har jag ett väldigt lågbetald jobb alltså gratis :P , har blivit dagmatte till systers hundar nu när hon har skaffat sej en huskey-puskey valp :P
Första veckan tyckte jag att det var hemskt , han är en väldigt aktiv liten sate . Men det går bara bättre o bättre .
Han är riktigt söt o väldigt uppfinningsrik så man får sej ett gott skratt varje dag :)
O det är bra att komma igång lite , för snart har man ju en egen liten att ta hand om .
Hoffetiken har nu blivit parad så nu hoppas vi bara att parningen tog sej . Såfall har jag mitt lilla lintroll hemma i början av Januari :)
Förra helgen och nu i helgen har jag varit i Stockholm på slyngelkurs med Mojjelito :)
Är supernöjd med kursen och instruktören har fått massa bra tips och mkt att träna på :)
Imorron sätter jag&mamma oss i bilen och åker upp till Fjällvattnet i Jämtland med alla hundarna för att njuta av naturen o vandra .. Ska bli jätte skönt att få kommer bort , vädret ser lovande ut så vi får hoppas att vi klarar oss från regn , men kommer förmodligen vara rätt kallt .
Så ska verkligen försöka ta mej i kragen nu o uppdatera varje dag som vi är där uppe iaf . Har med mej systers systemkamera så ska ta mycket bilder :)
(Bilden får vara super stor för datorn vill inte att jag ändrar storleken just nu tydligen :P)

Men här har vi systers Siberian Huskey valp Golddigger aka Digger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0